Jan Bronski Jan Bronski
505
BLOG

Kupujmy prenumeratę "WSIECI"

Jan Bronski Jan Bronski Polityka Obserwuj notkę 18

Wykupiłem dzisiaj 7 rocznych prenumerat dwutygodnika "WSIECI".
Na prezenty świateczne dla rodziny.
Koszt nieduży ok. 70 zł/1 prenumerata, a satysfakcja ogromna, że robiąc prezenty najbliższym wspieram wolne i ciekawe słowo :-)
Dokonując elektronicznej płatności przez chwilę czułem się jak przodkowie przed 150 laty opłacający podatki na Rząd Narodowy ;-)
Cieszę się, że mogłem w ten sposób wesprzeć bliskie mi ideowo przedsięwzięcie i proszę wszystkich Państwa o podobne działanie w tej, czy innych inicjatywach wydawniczych.

Pieniądze na prenumeraty nowego tytułu red. Lisickiego mam już przygotowane.
Na wiarygodny biznes można rozpisać subskrypcję...
 

Jan Bronski
O mnie Jan Bronski

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka